Samantha

Inmiddels 2 weken geleden bevallen van onze zoon Frank. Dankzij de cursus wisten wij wat we konden verwachten en vooral de stappen die je tijdens de bevalling mee maakt vond ik erg prettig om van te voren te weten. Dat gaf mij meer zekerheid. Hoe de zwangerschap gaat en wat je kan verwachten kan je wel overal in boekjes terug vinden, maar toch fijn om ook dit nog even te horen. Wat ik tevens goed vind is dat in deze cursus aandacht wordt besteed aan het geven van borstvoeding, dit kwam ik niet in alle cursussen tegen. En de flexibiliteit is top. We konden zelf kiezen op welke data we de cursus wilden krijgen. Ook mijn partner (die in eerste instantie niet heel enthousiast was over zwangerschapscursussen door alle verhalen die je hoort over zweverige types en je oefent alleen met puffen) vond het een fijne ervaring en was blij met de info en tips die we kregen. En zweverig was het zeker niet! Voor mij was het een eerste zwangerschap en bevalling en het stukje kennis wat je krijgt geeft zekerheid en vertrouwen.

Welke cursus hebben jullie gevolgd?

privé cursus

Score voor Cursus Bevallen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: