M.Melchers

Ik heb bij jullie deze cruise geboekt omdat op de website stond dat drankenpakket gratis. Was na boeking en betaling belde ik met Cruisewinkel on te vragen waarom het niet op de bevestiging stond toen werd mij verteld dat het voor geselecteerde afvaarten goldt. Ik vind jullie website op zijn minst misleidend en voel me in de maling genomen. Het was mijn eerste boeking bij cruisewinkel( normaal boek ik rechtstreeks bij Holland Amerika lijn) en ook mijn laatste

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte M.Melchers, bedankt voor uw review. Zoals reeds in een persoonlijk gesprek is besproken is het genoemde pakket inclusief drankenpakket nimmer bevestigd op uw boeking. Op zowel onze website als die van de rederij staat aangegeven dat deze actie enkel geldig is voor geselecteerde reizen, dit betreft enkel de reizen vertrekkend in 2020 voor uw cruisenummer. Het spijt ons dat de aanname dat het drankenpakket inclusief is niet overeenkomt met de gecommuniceerde voorwaarden en derhalve helaas niet alsnog bevestigd kan worden. Met vriendelijke groet, team Cruisewinkel

Score voor Cruisewinkel.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Cruise: Oostzee