P. Geuzebroek

Snelle verwerking van de boeking

Nee

Lilian Roeland

Nee.

Suzanne

Goed zoals altijd

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Misschien iets minder zakelijk maar dat is niet noodzakelijk voor de al goede service

Wouter Dijkhuizen

O.k.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

kon niet zien wanneer en hoe ik het tweede gedeelte van de cruise-factuur kon betalen. Ik moest eerst mailen en toen kreeg ik een linkje.

Geertruida Boutier

Het boeken van cruises kan duidelijker

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

bv we zijn flying blue members en dan plotseling zie ik dat ze geldig zijn bij een cruise van jullie. Maar hoe je ze erin krijgt word niet verteld. Ook een email adres om dingen te vragen is er... bv we zijn flying blue members en dan plotseling zie ik dat ze geldig zijn bij een cruise van jullie. Maar hoe je ze erin krijgt word niet verteld. Ook een email adres om dingen te vragen is er niet. Alle informatie is in No-reply emails. Nevertheless kijk ik uit naar onze cruise reis in september.

Martje

De ervaring is altijd goed, mijn ouders waren in de winkel, het was weer een feestje. Maaar en dit zijn we niet van jullie gewend. Zijn er een aantal foutjes gemaakt in de afhandeling van de... De ervaring is altijd goed, mijn ouders waren in de winkel, het was weer een feestje. Maaar en dit zijn we niet van jullie gewend. Zijn er een aantal foutjes gemaakt in de afhandeling van de boeking. Geen avr en boekingskosten berekend. We hadden comfort geboekt maar stond niet in de papieren.
We zouden aanpassing krijgen maar nog niet ontvangen. We denken dat het door de drukte komt maar dat kan niet zo zijn dat klanten daar last van hebben. Nogmaals dit zijn we niet gewend van jullie. We hebben meerdere reizen bij jullie geboekt.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ook al is het druk, handel je boekingen netjes af en check het dubbel.

v. Dommelen

Duidelijk en snel in het reserveren van een boeking

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Al jaren een vertrouwd adres

Johanna

Adequate service. Heb direct een offerte ontvangen en naderhand
is de offerte correct omgezet in een boeking.

Nee

a.l. van offeren

Prettig contact en adekwate afhandeling

nee

Marcel

Prima,ik kon de cruise snel vinden en vastleggen