Kwaliteit

Leon

Picknicktafel besteld (juli 2020). Op moment van levering telefoontje van Countrywood dat de tafel niet meer kon worden geleverd (aug). Vervangende tafel besproken. Countrywood kwam daarna meerdere keren terug op afspraken en toezeggingen. Tafel na heel lang wachten geleverd (december!). Verkeerde model en beschadigd...Wij kopen nooit meer bij Countrywood!

Opvallende sterken punten

Goede vraag

Reactie Countrywood:

Beste Leon,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wegens de huidige maatschappelijke situatie hebben wij afgelopen zomer te maken gehad met leveringsproblemen vanuit Azië. Zoals je hopelijk wel zult begrijpen hebben wij hier op geen enkele wijze invloed op. Diverse containers zijn pas maanden later bij ons binnengekomen. Dit is duidelijk naar jullie gecommuniceerd. Verder hebben wij te allen tijde de mogelijkheid gegeven om een alternatief te leveren of om de volledige order te annuleren. In dat geval zouden wij zoals besproken het geld dezelfde dag nog crediteren. Jullie hebben er zelf voor gekozen om te wachten tot de containers met hardhouten picknicktafels weer bij ons binnen zouden komen. Dat met de kennis dat de leverdatum nog steeds erg onzeker zal zijn. Mocht het zo zijn dat jullie inderdaad de verkeerde picknicktafel hebben ontvangen dan wil ik je verzoeken om dit te melden bij onze service afdeling, zij zijn hier namelijk niet van op de hoogte gesteld. Zij komen dan graag samen met je tot een oplossing.

Score voor Countrywood: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee