Kwaliteit

Albers

Vreselijke service
Zeer slechte producten
Tot drie keer toe pech met een picknick tafel. Problemen worden moeizaam tot niet opgelost.
Let op: je ontvangt een bij elkaar verzameld bouwpakket wat niet klopt en kapot is.

Opvallende sterken punten

Reactie Countrywood:

Beste Maartje Reaskin,
Allereerst erg jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Wij hebben er alles aan gedaan om met je tot een oplossing te komen. In eerste instantie zou de leverancier jullie een nieuwe picknicktafel leveren. Helaas is daar door de extreme drukte iets misgegaan en is die opdracht blijven liggen. Dit is voor ons onmacht, maar natuurlijk wel onze verantwoordelijkheid. Dus lossen wij het op. Daarom heb ik toen je aan de bel trok direct actie ondernomen en heb ik je op onze kosten een nieuwe picknicktafel laten leveren. De reeds geleverde picknicktafel zou klaarstaan en retour genomen worden. Deze tafel stond niet klaar, en is op een later moment alsnog door onze transporteur opgehaald. (Het kost ons 108 euro om een picknicktafel om te ruilen, deze kosten hebben wij dus twee keer moeten maken, en niet moeilijk over gedaan).Helaas was jij niet tevreden met de nieuwe picknicktafel en hebben wij aangeboden om 50% te crediteren. Samen zijn we tot deze oplossing gekomen, ik vind het dan ook jammer dat je alsnog op verschillende kanalen je negatieve uitingen plaatst want wij hebben er alles aan gedaan om tot een oplossing te komen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met jullie picknicktafel!

Score voor Countrywood: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee