Kwaliteit

Wendy

Slecht, ik heb het tuinhuisje Hugo (wat uitverkocht is) besteld, nu kreeg ik het voorstel om Boudewijn te kopen, die wel op voorraad is. Krijg nog geld terug, waar ik maar niks van hoor. En telefonisch niet bereikbaar, dat vind ik heel erg slecht. In deze rare tijd mag je “blij” zijn dat je het druk hebt.

Opvallende sterken punten

Mooie website.

Reactie Countrywood:

Beste Wendy, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Het bestelde tuinhuisje was door de extreme drukte helaas toch niet voorradig. Wij hebben dit naar je gecommuniceerd en zijn samen tot een oplossing gekomen om een goedkoper alternatief te leveren. Het verschil in prijs is direct naar je teruggeboekt (het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat het daadwerkelijk op je rekening staat). Door de extreme drukte zijn wij inderdaad wat minder goed bereikbaar. Dit staat duidelijk op onze website vermeld. Wij adviseren dan ook op per e-mail of per chat contact met ons op te nemen. Ik vind het heel erg jammer dat je onze service zo negatief beoordeeld. Ik wil je in ieder geval heel veel plezier wensen met je nieuwe tuinhuisje!

Score voor Countrywood: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee