Kwaliteit

Amanda den Ridder

Heel erg tevreden met de snelle service en de kwaliteit van onze nieuwe tafel en tuinhuisje!!

Snelle Service!!

Innomads

Top ervaring snelle reactie

Snelle reactie!!!

Yfke

Een nieuwe tuinset gekocht bij Countrywood, wist niet zo goed wat zou passen maar mega goed geholpen en super blij! Daarom zeker aan te raden bij Countrywood te bestellen.

Fijne service

J.H.de Groot

Zeer goede service. Na een paar gebreken, is het euvel prima opgelost. Nette behandeling.

Snelle reactie

Heidi

Snelle levering, product zoals beschreven

Marc

Geweldig en mooi

Opvallende sterken punten

Snelle, kwaliteitvolle levering vqn een heel goede kwaliteit.

Oma Tankie

Stoer en verantwoord

Opvallende sterken punten

Herkomst van het hout en de kwaliteit van de productie

Martin van der Wel

Hier een zweefparasol gekocht voor mooie prijs / kwaliteit verhouding. Dag later nog een hoes voor de parasol besteld. Een telefoontje en beide artikelen werden tegelijkertijd bezorgd zonder extra... Hier een zweefparasol gekocht voor mooie prijs / kwaliteit verhouding. Dag later nog een hoes voor de parasol besteld. Een telefoontje en beide artikelen werden tegelijkertijd bezorgd zonder extra verzendkosten. Goede communicatie en service.

servicegericht en duidelijke afspraken

E&T

Traag en slecht.Tuinhuis besteld volgens de site op voorraad.
3 x vertraagt nu 3 maand verder en nog geen oplossing.
traag met antwoorden

verkoop

Reactie Countrywood:

Beste Egbert,
Beste Egbert,
Dank voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Het is inderdaad niet goed verlopen. Het product zou op voorraad zijn bij onze leverancier, maar bleek helaas niet beschikbaar. Vervolgens zijn wij tot twee keer toe verkeerd geïnformeerd over de status van de levering.
We hebben ons best gedaan om je op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en hebben ook een alternatief aangeboden dat wel bij ons op voorraad was. Daarnaast hadden wij je te allen tijde de mogelijkheid gegeven om de bestelling te annuleren. Uiteindelijk hebben we de bestelling op jouw verzoek geannuleerd en direct gecrediteerd.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat je snel een alternatief kunt vinden voor jouw nieuwe blokhut.
Team Countrywood

Gerrit Oonincx

Zeer goed

Opvallende sterken punten

service is groot goed bij Countrywood.
Ik had een defecte parasolhoes, wordt zonder pardon vervangen