ontevreden klant

Bijzonder onaagename ervaring met dit bedrijf: het bestelde item werd te laat geleverd, sowieso al en dag te laat en dan nog eens vele uren later dan het aangegeven tijdslot, waardoor een hele dag wachten al niet erg fijn was. En al zeker niet toen bij het openen van de doos bleek dat een verkeerd item werd toegestuurd. Na dit onmiddellijk te melden, wordt nadat er nog een dag over heen gaat eindelijk het retourlabel bezorgd, waarop de vraag gesteld wordt om het correcte product alvast te bezorgen gezien de fout bij het bedrijf ligt en er sowieso al vertraging opzit ten gevolge deze fout. Hierop krijg ik steevast de melden dat reacties in het returnless systeem moeten gebeuren. Wat ten eerste in condractie is met de inhoud van de mail waarin staat dat vragen op opmerking als retour op de mail moeten. En ten tweede is er in het retour systeem geen mogelijkheid om vragen te stellen. Na twee pogingen stuur ik een klacht via de website. Daar wordt geen gevolg aangegeven. Na het binnenbrengen van het pakket blijft de status op ready to send staan, dus besluit ik telefonisch contact op te nemen, daar zegt men dat het in orde gebracht zal worden, wat dus niet het geval is. uiteindelijk 8 dagen later nog steeds niet verder geholpen. Uit de reviews op de website blijkt dat zolang er niets misloopt het in orde is, maar als de firma zelf fouten maakt zetten ze deze helaas niet op een efficiente en klantvriendelijke wijze recht. De eerste en laatste keer dus dat we hier iets besteld hebben.

Reactie Cookinglife.nl:

Beste myriam madani,
We vinden het erg vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het uw probleem werd gemaakt. Dit was totaal niet ons bedoeling. We vinden het erg vervelend dat we u een verkeerde set verstuurd hebben.
We zien dat de bestelling inderdaad retour komt. Hierdoor hebben we uw bestelling alvast naar u verstuurd.
Ik hoop dat we het nu met u hebben op kunnen lossen.
Wanneer er nog meer problemen of vragen zijn, horen we graag van u.
Team Cookinglife

Score voor Cookinglife.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw