Continu

Ton Berens

Ik heb een zeer positieve ervaring met Continu Eindhoven. Ik ben in minder dan 3 weken tijd van het schrijven van een sollicitatie naar een nieuwe baan gegaan, maar vooral de wijze waarop ik begeleid ben was echt super. Ik werd binnen 1 dag uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek wat ik 2 dagen later al had op het kantoor in Eindhoven. Daarin werd natuurlijk van alles besproken over mijn wensen maar vooral duidelijk werd dat er echt actief gezocht zou worden naar een passende baan voor mij middels het netwerk wat Continu heeft. Als dat dan bovenverwachting van mijzelf, dusdanig snel gaat dat je 3 werkdagen later al bij een potentiële nieuwe werkgever op gesprek kunt en vervolgens ook nog binnen 3 werkdagen tot een akkoord komt en dus een nieuwe baan hebt dan is dat echt ongelofelijk mooi. Ik ben tijdens al mijn gesprekken echt geweldig ondersteund alsook in het regelen van alle zaken wat echt supersnel werd geregeld allemaal. Nooit gedacht dat ik binnen 3 weken een nieuwe baan zou hebben. Continu heeft zich echt ingezet voor mij om voor mij een leuke nieuwe uitdagende en passende baan te vinden. Als dat dan lukt in zo'n kort tijdsbestek dan is dat echt fantastisch. Ik ben Continu en in het bijzonder mijn persoonlijke begeleidster Pleunie Schaeffers erg dankbaar voor hun inzet voor mij. in één woord TOP!!! Ik kan continu echt aanbevelen voor werkzoekenden en als mij naar advies zou vragen dan adviseer ik ze zeker contact op te nemen met Continu gezien mijn eigen zeer positieve ervaring!

Score voor Continu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja