Harry de Vries

Ik heb 1e container besteld, en die werd afgeleverd op het factuuradres, ipv het opgegeven plaatsingadres. Na contact met Union / afhaalcontainers NoordHolland (die de bestelling aan Containerverlener doorgeeft) werd de container verplaatst naar de oprit van het plaatsingadres, zoals ik had aangegeven.
Toen deze vol was, heb ik een wissel gevraagd voor een nieuwe container. Vervolgens is er een lege container geplaatst op de openbare weg, ZONDER de volle container mee te nemen!
Na een klacht is de volle container van de oprit gehaald, zonder de lege container op de oprit te zetten, waar eerst de volle stond (heb ik 2x aangegeven!).
Vervolgens heb ik weer gebeld en heeft men de lege container eindelijk op de oprit gezet, waarbij deze denk ik opzettelijk zo dicht bij de woning is geplaatst, dat de toegang naar de woning bijna geheel geblokkeerd werd. (denk dat de chauffeur de klachten zat was, waar zijn eigen organisatie schuld aan was).
Toen de 2e volle container opgehaald werd heeft de vrachtauto met de stempels 2 dikke kuilen in mijn oprit gedrukt, dus er hadden drukverdeelplaten gebruikt moeten worden.
Overigens heb ik tussendoor bij Containerverlener rechtstreeks in Urk een groencontainer besteld , welke perfect gebracht en gehaald was.(dus zonder tussenpersoon gaat het beter?

Reactie Containerverlener:

Beste Harry,
Jammer dat de tussencommunicatie tussen Union Containers en ons niet goed is verlopen.
Het betref het plaatsen op factuuradres kunnen wij helaas niks aan veranderen, aangezien deze bestelling via een opdrachtgever is verlopen. Dit is dus naar ons toe verkeerd gecommuniceerd.
Wat betreft het plaatsen van de container is volledig terecht en dit had hoeven te gebeuren.
Dit hebben we ook z.s.m. proberen op te lossen, toen u met ons contact heeft opgenomen.
Dat de chauffeur de container te dicht bij de woning heeft geplaatst is niet met opzet geweest.
En over de kuilen in uw oprit, communiceert u nu alleen via de review en hadden we hierin gezamenlijk kunnen kijken naar een oplossing.
Verder betreuren we de situatie dat alles zo moest verlopen en hopen u in de toekomst nog terug te zien.
We zullen kijken hoe we de communicatie tussen partijen kunnen versterken, om deze situaties te voorkomen. En hopelijk kunnen we u in de toekomst een betere ervaring geven.

Score voor Containerverlener: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2x 10m3 container (zie overigens minder dan 8m3 in...