Marc Verdonck

De plinten gaan na korte tijd krom staan. De planken zijn broos en breken gemakkelijk. Sommige planken scheuren in de lengte. De planken zijn niet kleurvast en geven erg af bij reinigen of op kleding, voetzolen enz. De planken worden erg heet in de zomer zodat je er niet blootsvoets op kan lopen. Kinderen en huisdieren ervaren dit als zeer pijnlijk.
Deze composiet vlonderplanken zijn voor ons minderwaardig van kwaliteit en af te raden.

Duidelijke offerte/factuur en vlotte levering

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Beste Marc,
Wat betreft kromtrekken, scheuren en breken.
Dit heeft een oorzaak aangezien dit niet spontaan zal voorkomen.
Er moet voldoende ruimte rondom de vlonder zijn vrijgehouden voor de werking van de planken, is dit niet het geval dan kan er spanning op een plank komen zodat een plank scheurtjes gaat vormen, doordat hier dan vocht in komt kan het scheurtje steeds groter worden.
Het is bij een holle plank belangrijk dat er een afschot wordt aangehouden van minimaal 0,5 cm per strekkende meter in de lengterichting van de plank.
Vocht moet ten alle tijden uit de planken kunnen lopen.
Dit kan immers in de winterperiode uitzetten en voor problemen zorgen.
De ondergrond moet mooi vlak zijn, wanneer de ondergrond niet vlak is of er zijn verzakkingen opgetreden komen er niveauverschillen in de balklaag.
Alle klanten die bij ons een order plaatsen ontvangen een leginstructie, deze staat ook op de website vermeld.
Bovenstaande punten worden hier ook duidelijk besproken.
Wat warmte betreft is dit niet anders dan bij een product in dezelfde kleurtint.
Wanneer vlonderplanken netjes schoon worden gehouden zullen deze geen vuil afgeven.
Wij betreuren uw negatieve publicatie echter kunnen we ons hier niet in vinden.

Score voor Composiet-Vlonderplanken.eu: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee