Compaan

Service
Gebruikersgemak

Hans de Goede

Eigenlijk hebben wij tot nu toe nog geen gebruik kunnen maken voor het doel waarvoor wij de Compaan hebben aangeschaft, namelijk mijn moeder bellen vanwege familie in het buitenland en het ontbreken van telecommunicatie in de instelling waar zij verblijft, doch de aanwezige toegang tot het draadloze netwerk voor internetverbinding laat te wensen over, waardoor wij niet in staat zijn om een continue verbinding te verkrijgen, helaas hebben benaderingen tot op heden nog geen veranderingen daarin opgeleverd zeer tot onze spijt.

De bedoelingen en benadering zijn goed.

Misschien kan de hulp bij toenadering tot instanties als een zorginstelling nog iets actiever, alhoewel ik wel begrip heb voor de lastige situatie.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Gevonden na zoeken op internet.

Reactie Compaan:

Dag meneer De Goede,
Ik heb u net proberen te bellen om te kijken of we u nog verder kunne helpen met het online krijgen van de Compaan in het verzorgingshuis van uw moeder.
Als het wifi-netwerk kwalitatief niet goed genoeg is, kunnen we vaak terugvallen op een mobiele wifi router. Als u ons even terugbelt op 0881450100, vertellen we graag meer.
Compaan

Score voor Compaan: 2/5
Beveelt u het bedrijf aan? Ja