Johan

Zeer slechte service.
Verwarmde sokken gekregen van mijn dochter.
Een maal gedragen (woon-werk: 2 x half uur). Bij thuiskomst zag ik dat er een gaatje in een van de sokken zat en de sokken werden niet warm (op tafel op hoogste stand voelde je een beetje warmte, in de laars verwarmde hij de voet totaal niet).
Teruggestuurd onder vermelding van deze twee klachten waarop een dooddoenend briefje terugkomt dat het gaatje niet gevonden is (ik zie het direct met het blote oog) en dat testresultaat uitwijst dat de verwarming naar behoren werkt.
Telefonisch wordt meegedeeld dat als de medewerker die de sok nagekeken heeft zegt dat hij goed is, dat hij dan ook goed is....

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Johan de Nobel,
Bedankt voor de review. Het verbaast ons om te lezen dat u geen contact met ons heeft kunnen opnemen? We hebben elkaar namelijk veelvuldig per email als ook telefonisch gesproken. U bent van mening dat de sokken buiten op de motor niet functioneren, maar elders wel.. Dan kunnen we enkel concluderen dat de motorlaarzen niet voldoende winddicht zijn of niet genoeg isolatie bevatten om de warmte vast te houden, dan kan hier helaas geen sok tegenop verwarmen.
Wij leveren al meer dan 15 jaar kwaliteitsproducten en hebben in deze jaren meer dan 100.000 tevreden klanten over de gehele wereld. Wij zijn trots dat we ons onderscheiden op service en kwaliteit, maar bij ons werken nog mensen en daar is nu een grens bereikt.
We verzoeken u om de communicatie naar ons te staken daar we niet graag voor “vieze ***** tiefushonden” worden uitgemaakt.
Comfort Producten

Score voor Comfort-producten.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee