Vincent

Ik heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Na een discussie over een retourzending heb ik contact gehad met Bert. Ik ben waardeloos geholpen. Niet eigenlijk! Jammer want ik had graag nog meer zaken willen doen maar helaas.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Vincent,
Bedankt voor de review. We hebben uitvoerig contact gehad over de verwarmde sokken. Ik trek het mij persoonlijk aan dat u niet tevreden bent.
U wilde graag dat de sokken 10 uur meegaan tijdens het vissen, ik heb aangegeven dat dit zeker mogelijk is, maar niet op de hoogste stand op één enkele acculading. De hoogste stand verwarmt namelijk veel meer en verbruikt daardoor meer energie.
Uiteindelijk is het een rekensom; vraag/aanbod. U heeft de sterkst mogelijke accu's in dit formaat (bijna 20 Watt uur). De accu's kunnen nog sterker, maar dan worden ze groter en dat voelt niet meer comfortabel.
Een simpele oplossing; een extra accu-set. Daarmee kunt u tweemaal zo lang verwarmen.
Ik was in de veronderstelling dat we dit correct hadden afgesloten en dat we ook u tot onze tevreden klantenkring konden schrijven, totdat we uw sokken na 2 volle weken gebruikt en beschadigd retour zonder verpakking kregen. U moet begrijpen dat we deze dan niet meer retour kunnen nemen.
Jammer dat u niet tevreden bent met mij en ik wens u ondanks deze situatie toch veel comfort de komende dagen. Ik weet stiekem zeker dat u mij nog terug belt om te zeggen dat ondanks de -10 volgende week de sokken toch heerlijk warm aanvoelen en dat we er alsnog uitkomen.
Bel of mail mij gerust ten alle tijden; 085-0653170 info@comfort-producten.nl
Bert

Score voor Comfort-producten.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee