L.A

(Kilimanjaro Wear verwarmde Wanten 2.0) - Mooi strak uitgevoerde, solide want, prima draagcomfort, ook wat de (i.d.d. zeer dunne) accu’s betreft. Wat de verwarming betreft, zou die voor mij (Raynaud’s patiënt, E-bike fietser voor al m’n woon/werkverkeer) nog wat warmer mogen zijn; De laagste stand gebruik ik sowieso niet, is absoluut niet genoeg voor mij (Raynaud’s patiënt). Ook zou ik liever een want hebben met verwarming aan de BINNENKANT van de handpalm, i.p.v. (alleen) over de bovenzijde van de hand,- maar ik geloof niet dat zoiets überhaupt te krijgen is. De duim-verwarming voelt ‘achter te lopen’ in vergelijking met de rest van de want, wat op zich begrijpelijk is maar wellicht verholpen/bijgesteld zou kunnen worden door een extra beetje bedrading daar of zo. Maar: alsnog ben ik zeker enorm geholpen met deze wanten; Een verademing om op werk, in de supermarkt etc. aan te komen zonder ‘dode’, spierwitte vingers. En natuurlijk niet te vergeten: uitstekende service zowel wat betreft (zeer snelle) bezorging, als vragen die ik na aankoop had.

Score voor Comfort-producten.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja