Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Lichtenbeek

Ons aanvankelijke enthousiasme werd teniet gedaan doordat we niet de goede apparatuur hadden met ook zeker niet de goede koffie. Het heeft lang geduurd voordat we uiteindelijk hebben besloten dat er iets anders moest komen. De verwachtingen van een verbetering van het koffieaanbod werden niet gehaald. De apparatuur was zeer onderhoudsintensief wat volgens mij te maken heeft met niet voldoende capaciteit voor het aantal mensen dat gebruik maakt van de voorziening. Daarnaast was de koffie niet te drinken. Uiteindelijk is het wel opgelost, maar na veel frustratie en 'gedoe'. We hebben nu heerlijke koffie (dagelijks wordt het tegen mij gezegd) en de apparaten werken prima met beperkt onderhoud.

Opvallend sterk nog niet helaas.

De interne communicatie kan beter. Afstemming verkoop en technische dienst.
De vraag van de klant misschien toch beter uitvragen om te voorkomen wat er bij ons is gebeurt.

Reactie Coffee@Work:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u ons de gelegenheid heeft gegeven deze issue op te lossen. Wij weten als geen ander hoe belangrijk een inventarisatie van wensen en verwachtingen vooraf noodzakelijk is, om uiteindelijk tot een juist advies te kunnen komen. We hebben onze leer mogen trekken uit deze ervaring. Bijzonder prettig vind ik het te vernemen dat u en uw directe omgeving nu dagelijks heerlijke koffie met beperkt onderhoud mag ervaren. Daar worden wij blij van!
Peter Canta
Commercieel Directeur

Score voor Coffee@Work: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen automaat: