Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?

Na telefonisch contact een prettig gesprek en het overdragen van de administratie bleef verdere communicatie uit. De Cijfermeester heeft niet aangegeven dat hij de werkzaamheden niet uit kon/wilde uitvoeren. Na een aantal maanden bleek dat er niets gedaan was. Hiervoor werd geen reden aangegeven en op verzoek is de administratie geretourneerd.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Ik denk dat er een cursus communicatie gevolgd moet worden.

Reactie Cijfermeester B.V.:

Beste mevrouw Xxxxxxx,

Bedankt voor uw recensie. Navraag bij het desbetreffende kantoor leert ons dat men zich uw casus niet kan herinneren. Wellicht heeft u contact gehad met een ander kantoor. Bovendien zouden wij alsnog graag in de gelegenheid worden gesteld om uw van dienst te zijn en u zo te overtuigen dat wij een kwalitatief hoogstaande en betrouwbare dienstverlener zijn. Wilt u aub contact opnemen met ons hoofdkantoor in Den Haag (070-3310679).

Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien.

Alvast hartelijk dank voor uw mening!

CijferMeester B.V.
Casper Klop

Score voor Cijfermeester B.V.: 1/5
Zou u bij vrienden, kennissen en/of collega ondernemers dit kantoor aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw