Rob van Puijenbroek

Mooie planten, slechte bezorging

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Levering ging niet voorspoedig. Had ook schade doordat de potten over de vloer werden gesleept šŸ˜³
Planten zijn erg mooi, potten ook !

Reactie Chic Plants:

Beste Rob, wij bieden twee verschillende bezorgmodussen aan. Bij de reguliere verzending wordt uw bestelling door onze vaste, gespecialiseerde vervoerder met Ć©Ć©n chauffeur bezorgd tot aan de deur. Indien u het tot in de woonkamer geplaatst wenst te hebben, is dat mogelijk op aanvraag en tegen meerkosten. In dat laatste geval komen twee (!) van onze eigen mensen (ivm gewicht, vorm en fragiliteit) de producten bij u binnen plaatsen. U heeft gebruik gemaakt van de eerste modus via onze vaste vervoerder tot aan deur. De chauffeur heeft u toch willen helpen. Er werken 80 verschillende chauffeurs bij onze vaste vervoerder en zij zijn niet getraind in binnenplaatsen zoals onze eigen mensen. Hierdoor kunnen dit soort dingen gebeuren ondanks alle goede bedoelingen. Indien u de planten en potten binnen geplaatst wenst te hebben, raden wij u aan om gebruik te maken van onze eigen bezorgdienst, juist om dit soort zaken te voorkomen. Wij vinden het erg leuk dat u toch weer een tweede bestelling bij ons heeft geplaatst. Hartelijk dank daarvoor.

Score voor Chic Plants: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Geslacht: man