De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Ronald Visee

Na een lange twijfeltijd toch maar een afspraak gemaakt .
ik wist dat mijn gebit slecht geworden was door de chemo
tijdens de telefonisch intake goed geholpen ook bij mijn intake in de praktijk goed geholpen en duidelijk kunnen vertellen waar ik mee zat
er werden foto gemaakt door Marieke alles werd uitgelegd en stapje voor stapje gedaan
daarna naar de tandarts Karin ook zei vertelde wat ze ging doen en was erg vriendelijk en tijd nemend
er achter gekomen dat het gebit echt te veel is aangetast door de chemo en ik een algehele prothese moest
ik wilde dit graag op de korte termijn dus werd er overleg gevoerd en kon ik meteen de molen in happen en zo
ik moest hiervoor wel bij een andere tandarts maar ook die kwam zich meteen voorstellen erg fijn wat was ik blij met jou
Zemarak maar goed ik moest happen en zo daar voor mocht ik naar Wibo ( maar die had ik gelezen dat hij heel negatief is
in de revieuws ,daar lezen we ze ook voor ) vind het jammer dat dit er geplaatst is want hij is helemaal NIET zo hij heeft me naar 12 jaar kunnen vertellen als enige waarom ik een kokhals reflex heb en hoe ik daar beter mee om kan gaan (bedankt Wibo) maar ook het happen ging goed hij nam alle tijd
een 2weken erna de operatie gehad het nacose team legde ook alles uit en stelde gerust op het moment dat ik schapen mocht gaan tellen van bote en hans lag ik al rustig op de uitslaapkamer
ik kreeg sterke pijnstillers mee en antibiotica deze keurig in genomen ,toen ik daarna voor na controle kwam waren de verbeteringen al te zien ik had altijd een hele vieze smaak in mijn mond maar die is nu weg heerlijk mijn gebit werd nog even
nagelopen door Twan en de keer erop bij Elke maar ook hier voelde ik mijn op me gemak en werd alles verteld wat ze gingen doe .
Ieder persoon is anders en voelt zich anders maar ik heb gemerkt dat ik mijn aardig heb laten lijden door de revieuws wat dus helemaal niet nodig is maar wees duidelijk en open naar de personen dan komt het hier echt goed
en het blijft altijd een moment opname maar ik voel me hier helemaal thuis

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

misschien een bijeenkomst maken voor mensen om uitleg te geven wat er allemaal mogelijk is en wat er allemaal kan gedaan worden ,met een rondleiding zodat bange mensen weten waar ze terecht komen ,misschien een online reservering systeem

Score voor CDC Complete tandzorg: 5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja