Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Rick

Een half jaar geleden, de eerste keer naar de tandarts. Vele jaren geleden zorgde mijn oude tandarts ervoor dat ik niet meer wilde gaan. Ik kwam terecht bij CDC Complete tandzorg, eerste instantie erg sceptisch over alles zoals u vast begrijpt. Uiteindelijk toch de keuze gemaakt een afspraak te regelen. Wat werd ik goed geholpen, aan de telefoon met veel begrip voor mijn situatie tot aan de intake gesprek. Na het gesprek met een fijne tandarts, werden afspraken gemaakt voor de narcose.
Het narcose team was erg vriendelijk, bekwaamd en stelde mij goed op mijn gemak.
De ruimte was erg steriel met een comfortabele stoel.
Willem, de tandarts die mij heeft geholpen was een erg deskundige, aardige en fijne man.

Ik werd wakker in een rustige ruimte, waar een medewerker op mij wachtte om te ontwaken. Na een kleine wandeling mocht ik naar huis worden gebracht. Ondanks dat verstandskiezen zijn getrokken en veel tanden zijn behandeld had ik geen pijn erna. De pijnstillers heb ik niet ingenomen.

Gister voor het eerste naar de mondhygiënist gegaan, Roberto. Hele zachtaardige, tevens ook een vriendelijke man. Na het ontdekken van een nieuw gaatje bracht hij dit erg goed. Na het stellen van wat vragen wat ik wilde weten over mondzorg, merkte ik al vrij snel dat hij de materie goed doorhad en dit prima uitlegde aan (mij) een leek.

Ook waardig om te benoemen is dat ik nooit het gevoel te hebben gekregen, te bekritiseert te worden op mijn gebit.

Score voor CDC Complete tandzorg: 5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja