De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

M. D.

Onlangs ben ik op woensdag 4 juli naar de cdc kliniek geweest voor controle en het vullen van een gaatje, thuis bleef ik er last van houden van een zeurende pijn dus ik donderdags gebeld en ja ik kon vrijdags komen. Eenmaal daar werd er aan de achterkant een stukje vulling bijgezet, ik dacht nou dat ik mooi. Het hele weekend pijn gehad en met pijnstillers moeten doorbrengen. Maandag meteen gebeld en aangegeven dat het die maandag ook moest worden opgelost omdat we avonds on vakantie zouden gaan. Yes, ik kon terecht maar dan bij een andere tandarts. Die constateerde dat de tand niet goed genoeg was schoongeboord en nu de tand overgevoelig was. Conclusie.... wortelkanaalbehandeling... prima als ik maar van die pijn af ben. Nadien geen pijn meer gehad, helemaal top. Kom ik echter thuis van de vakantie ligt er een rekening in de bus van alle bezoeken.
Dus ik gebeld dat ik het er niet mee eens ben want als tandarts 1 zn werk goed gedaan had had ik niet nog 2x hoeven terug komen en uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan zo met voor de vakantie. Ik heb aangegeven bereid te zijn de wortelkanaalbehandeling te willen betalen (eigenlijk van de zotten omdat eigenlijk ge eerste behandeling voldoende zou hebben moeten zijn maar goed ik dacht ik ben coulant en denk mee) moesten ze overleggen met de tandarts maar die wilde er niks van weten en zegt heel simpel "meneer is hier geweest , ik heb gewerkt en hij moet gewoon betalen" dus ik vraag," kan ik hem dan zelf spreken om een en ander voor te leggen ipv via via" maar nee dat wilde hij niet. Dus mijn coulance is nu ook aardig aangetast.

Ik wil de eerste behandeling met alle liefde betalen en ik vind het niet meer dan netjes dat de extra kosten die uit behandeling 1 voortkomen niet voor mijn conto zijn  en dat deze teniet gedaan worden. Cq. Kwijt gescholden

Als ik tapijt op een vloer leg en ik snij verkeerd waardoor het tapijt vervangen moet worden kan ik u toch ook niet nog een keer het tapijt en de arbeidskosten laten betalen? Toch? Precies, dat bedoel ik dus.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

denk in oplossingen en belast klanten noet met onnodig hoge facturen die voortvloeien uit fouten van de behandelaar. Begrijp me niet verkeerd. we maken allemaal wel eens fouten maar kom er ook voor uit en ga in gesprek met elkaar en kom tot een oplossing die voor beiden tevredenheid schept. Luister naar de klant, hoor de klant en handel daarnaar.

Score voor CDC Complete tandzorg: 2/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee