De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Lia uit Barneveld

Ik heb ongeveer 7 jaar geleden mijn bovengebit laten trekken en een prothese gekregen. De behandelingen zijn mij 100 % meegevallen.
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal kiezen eraan, besloot ik om voor mijn ondergebit een intakegesprek aan te vragen. Na een goed gesprek om eventueel mijn ondertanden te laten zitten heb ik toch besloten om een gehele onderprothese te nemen met een kliksysteem. Heel eerlijk werd mij verteld dat dat best ingrijpend is en ongeveer een jaar duurt voordat alles afgerond is. Eind 2017 heb ik mijn behandelingen afgerond. En ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ik vond het heel fijn dat er altijd heel duidelijk verteld werd wat er precies allemaal ging gebeuren. De behandelingen gebeuren heel zorgvuldig. Ik heb geen tegenslagen of ontstekingen gehad.
Je moet best geduld hebben omdat er tussen de behandelingen door een rusttijd voor genezing nodig is. Maar aan het einde wordt je beloond met een goed passend, zo natuurlijk mogelijk en mooi gebit.
Als ik bel dat ik ergens last van heeft kan ik vaak de zelfde dag nog terecht.
Bij het binnenkomen wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
In mei 2018 moet ik terug voor mijn halfjaarlijkse controle.
Ook voel ik mij veel zekerder doordat ik vrijuit kan lachen en praten. Wat ben ik daar ontzettend blij mee.
Ga zo door!

NOGMAALS HEEL VEEL DANK AAN AL DE MEDEWERKERS VAN CDC

Lia uit Barneveld

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterk: vriendelijk, secuur, vakbekwaam. Verbeteren: uitloop/wachttijd vooral 's middags

Score voor CDC Complete tandzorg: 5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja