De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

r.lambregts

Na enkele jaren geen tandarts bezoek door enkele bijzonder vervelende ervaringen met mijn toenmalige tandarts, kreeg ik in Oktober 2015 van de een op de andere dag ontzettende ontstekingen in mijn mond , gepaard met veel pijn en tanden die steeds lossers gingen staan met lood in mijn schoenen een afspaak gemaakt bij CDC. Ik kon gelukkig al binnen drie dagen terecht voor een intake gesprek. Ik voelde mij vanaf het eerste moment erg op mijn gemak gesteld en mensen die er werkte waren allemaal bijzonder vriendelijk.
Na het maken van foto's ect kreeg ik een soort van adviesgesprek ( verkoopgesprek), dit gesprek verliep vlot en er werd in volgelvlucht uitgelegd wat de mogelijkheden waren en wat de kosten hiervan zouden zijn. Advies was alle tanden en kiezen verwijderen weliswaar onder narcose ivm mijn angsten. Een klikgebit was het beste maar die keuze zou ik op een later tijdstip nog altijd kunnen nemen. ( wat ik overigens ook gedaan heb).
Binnen vijf dagen was ik al aan de beurt ( kreeg van te voren al een recept voor pijnstilling om ervoor te zorgen dat ik na de ingreep geen pijn zou hebben). ik werd goed ontvangen door een medewerker en naar het natcosecentrum gebracht. Daar werd ik vrij snel al opgehaald door de behandelende tandarts waarbij ik een duidelijke uitleg kreeg van wat hij ging doen.
Door de mensen op de ok erg op mijn gerust gesteld en voor ik het wist lag ik al weer in de bijkom ruimte . Een erg vriendelijke verpleegkundige hield mij goed in de gaten en vroeg gelijk hoeveel "pijn "ik had. Na aangegeven te hebben hoeveel, kreeg ik direct een dosering pijnstilling en vanaf dat moment heb ik geen enkele pijn meer gevoeld.
Een week later de hechtingen eruit laten halen. Wederom geen pijn. Augustus 2016 heb ik in zowel in onderkaak als boven kaak implantaten laten plaatsen ook dit wederom onder narcose en zonder enige vorm van pijn. Natuurlijk heb ik in deze periode ook last gehad van drukplekken en daar pijn /last van gehad. Maar wanneer ik belde kon ik negen van de tien keer al de zelfde dag terecht. Dit zijn pijntjes waar niemand iets aan kan doen en bij de een wat meer voor zal komen als de bij de andere.......al met al ben ik super tevreden over de behandelingen bij cdc en ga ik er ook zonder enige angst naar toe voor mijn controles.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

geregeld uitloop op de wachttijden. kan gebeuren maar communiceer het naar de wachtende.

Score voor CDC Complete tandzorg: 4/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja