Veronica Tjoa

Tot nu toe, goede ervaringen met Cazebonne 1.qua communicatie (mail/ schriftelijke info). 2.Redelijk gevarieerd programma tijdens de reis (deze keer ook, enkel weinig vrije tijd voor Wenen zelf, wat geen probleem voor ons was, omdat we al een aantal dagen eerder aangekomen zijn). 3.vaak geen doorsnee verblijven: deze keer vonden wij het "boetiek"
hotel niet haar naam waard. Het was slechts een anoniem middle-of- the- road-hotel. Het was wel goed gelegen. 4.de restaurants die Cazebonne uitkiest, zou ik zelf nooit hebben gekozen. Ik heb meer interesse in de bistronomie keuken met meer culinaire verassingen. Het viel mij deze keer ook tegen. Het had niet het "wow"- effect wat betreft het eten en de wijnen. 5.bezoeken aan o.a. diverse wijnboeren: zijn goed geregeld !Ook heel fijn dat er vervoer is geregeld opdat men kan proeven/ drinken. 6.de prijs voor het gehele arrangement is aan de hoge kant, zeker als blijkt dat 3. en 4. (mijns inziens)minder goed op orde zijn. 7.mede mogelijk door de hoge prijs, trekt het voornamelijk een ouder- /niet meer-werkend publiek aan. Dat vind ik als "jonge oudere" wel jammer. 8.(volledige) programma van Cazebonne wordt vaak pas aan het eind vh jaar bekend gemaakt, terwijl wij al ruim van te voren onze vakantiedagen op ons werk moeten doorgeven. 9.Met Ellen als reisbegeleider zit het altijd goed!

Score voor Cazebonne: 4/5
Zou je Cazebonne aanbevelen? Ja