Breddels

Wij zijn al met al heel tevreden. De reis is precies georganiseerd zoals we wilden. Helemaal op maat gemaakt. De slaap adressen waren heel goed en verrassend. Veel lieve gastvrije mensen ontmoet. De restaurants waren goed, heel afwisselend van heel eenvoudig tot super sjiek. Even wat punten van aandacht: Op de voucher voor de proeverij bij LaRoche in Chablis stond vermeld dat wij een fles wijn cadeau zouden krijgen. Daar wisten ze niks van en dat gaf een ongemakkelijke situatie. Ook in Chablis ging het mis met de tweede proeverij/rondleiding. Clotilde Davenne was er niet en niemand ter plekke wist ervan of had tijd voor ons. We zijn dus onverricht ter zake weggegaan. In Baune ging het mis met het tweede restaurant. Bij Loiseau des vignes stond de ook naam en het adres van restaurant petit Paradis in de reu de paradis. We stonden dus bij het verkeerde restaurant. De mensen van 'tot paradis waren erg behulpzaam en hebben even voor ons gebeld naar het juiste restaurant. Misschien een tip om nog even te vermelden bij loiseau des vignes dat het restaurant Loiseau des vignes wel pittige prijzen heeft voor de wijnen. Vanaf 16 euro per glas van 8 cl. Wij hebben wel Euro 120 betaald voor de wijnen aan tafel. We hebben geen spijt en we hebben er van genoten maar wellicht voor jullie volgende gasten wel iets om mee te nemen. In CduP hadden we een rondleiding bij la Nerthe, super leuk, maar deze mensen wiste niks van de voucher en wilde ons Euro 24 in rekening brengen. Dat was ook een beetje ongemakkelijk. Uiteindelijk hebben wel leuke proeverijen gehad maar nergens in de productie ruimten kunnen kijken. dat hadden we wel leuk gevonden. Dat hadden we misschien zelf moeten aangeven. Dat hebben we dat weer geleerd. we hebben het heel leuk gehad, en het was echt een succes.

Score voor Cazebonne: 3.5/5
Zou je Cazebonne aanbevelen? Ja