Cavallo Floors

Enorm fijn geholpen met het uitzoeken van onze vloer.
Alles ging volgens afspraak. De vloer ligt enorm mooi maar de plaatsing en afwerking van de plinten zijn zeer teleurstellend.
Ook de oplossing daarna om het te kunnen herstellen was jammer.
Aan te raden om de vloer hier te laten leggen maar de plinten service en kit service is zeker niet aan te raden.

zeer prettige en snelle communicatie

Reactie Cavallo Floors:

Beste Inge en René Polman-Beekhuizen,
Bedankt voor jullie beoordeling. Allereerst fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn door ons en dat de vloer enorm mooi is.
Jammer natuurlijk om te lezen dat jullie niet tevreden waren over het plaatsen van de plinten en het afkitten. Wel vinden we verbazend dat er word weergegeven dat het oplossen van dit punt niet naar jullie tevredenheid was en wel om het volgende ( we zullen het puntsgewijs even uitleggen):

Jullie hebben na het leggen van de vloer aangegeven dat de plinten en het afkitten
niet naar tevredenheid geplaatst en afgekit waren en dat jullie daar compensatie voor wilde.

Wij hebben toen aangegeven dat wij niet gelijk aan compensatie dachten maar eerst gewoon de legger naar jullie toe wilde sturen om dan de punten te verhelpen die jullie inziens niet goed gegaan waren.

Bij deze afspraak hebben jullie zelf aangegeven dat de legger het niet mocht verhelpen maar dat jullie dit zelf wilde doen. De legger heeft dus geen kans gehad om dit op te lossen anders dan jullie doen voorkomen.

Vervolgens hebben wij ter compensatie toch maar het afkitten volledig terugbetaald ( hoewel de plinten gewoon afgekit waren) met daarbij de vraag of het dan ook afgerond was. We citeren hierbij letterlijk jullie antwoord:
Hi Corine, we gaan hiermee akkoord en voor ons is het dan ook afgerond. Groet René en Inge

Vervolgens hebben jullie bovenstaande beoordeling geschreven. Waarop wij telefonisch contact met jullie opgenomen hebben met de vraag of jullie dan toch niet tevreden waren terwijl jullie wel hadden aangegeven dat het zo afgerond was. Waarop jullie aangegeven hebben dat dit inderdaad toch niet naar tevredenheid is en jullie meer compensatie willen. Nl. een bedrag van € 50,- per uur voor extra werkzaamheden met een totaalbedrag van
€ 430,-. We hadden hier best serieus naar willen kijken wanneer dit realistisch zou zijn maar dit is helaas niet het geval en op onze vraag of hiervan dan een factuur aanwezig was van degene die dit uitgevoerd had moesten jullie ontkennend antwoorden omdat dit zwart uitgevoerd is.

Wij hebben nog als oplossing aangedragen om eventueel een andere legger te sturen maar ook dat wilde jullie niet. Alleen geld was de oplossing. Dus ons inziens stonden jullie zelf niet open voor een oplossing.
Uiteraard vinden we het fijn om klanten tevreden te stellen en willen hierbij gaan tot het uiterste en proberen ons zo goed mogelijk in te zetten. Maar uiteindelijk zal ook de klant bereid moeten zijn en open moeten staan voor een oplossing. Ons inziens is dit niet het geval geweest en helaas laten wij ons ook niet omkopen. Als een voorstel realistisch is willen we hier prima over nadenken maar gaan geen € 50,- in het uur betalen aan mensen die zwart werken terwijl onze eigen leggers niet in de gelegenheid worden gesteld om langs te mogen komen.
Vriendelijke groet Jan en Corine Breunissen en Team Cavallo Floors

Score voor Cavallo Floors: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: