Mooie vloer gelegd. Plinten iets minder. Planning nog minder. 4 x (niet overdreven) afspraak verzet (soms wel 5 minuten voordat ze zouden komen, nadat we zelf gebeld hadden waar ze bleven) omdat werk zou 'tegenvallen' bij legger. We hebben 4 werkdagen opgeofferd voor iemand die last-minute niet op kwam dagen.

Mooie vloer, duidelijke website.

Reactie Cavallo Floors:

Beste Maurice Kooij,
We lezen dat het proces van het leggen en egaliseren niet naar jouw wens verlopen is. We vinden het jammer dat je dat zo ervaren hebt.
Gelukkig vind je de vloer mooi en ben je tevreden met de vloer. We lezen dat je een 1 en een 4 geeft voor de verloop van de order en voor onze reactiesnelheid. We hebben veel contact samen gehad zowel per telefoon als per mail. We hebben onze correspondentie even nagekeken om te kijken hoe dit gevoel bij jou heeft kunnen ontstaan. Over en weer zijn er 42 mails gestuurd. De mails zijn, op uitzondering van 1 na, dezelfde dag nog beantwoord en de meeste mails zelfs binnen een uur. Ook geef je aan dat je 4 werkdagen hebt gemist. We begrijpen niet hoe je aan die 4 werkdagen komt. Daarnaast is het zoals vooraf aangegeven niet nodig om met het egaliseren de hele dag aanwezig te zijn en werd er gewerkt met een sleutel die was klaargelegd. Dit geeft ons wel een heel ander beeld van de situatie dan je aangeeft in je reactie.
We willen graag hieronder uitleggen hoe de planning is verlopen.
Onze afspraak samen was dat we 13,14 en 15 januari kwamen egaliseren. Omdat je een oude woning had met een zeer oneffen ondergrond moest de ondergrond 3 keer geëgaliseerd worden.
We zijn zoals afgesproken 13 januari komen egaliseren.
Voor de 2e laag op 14 januari zijn we zoals afgesproken op tijd gekomen om te gaan egaliseren. Helaas was jouw ondergrond nog te vochtig om te gaan egaliseren. Dit betekend dus niet dat wij onze afspraken niet nakomen of dat wij last minute afbellen maar dit heeft met de kwaliteit te maken. Het is beslist niet verstandig om op een natte ondergrond te gaan egaliseren omdat je anders problemen met de pvc vloer kan krijgen. En omdat wij voor de beste kwaliteit willen gaan hebben we aangegeven dat die dag egaliseren niet verstandig zou zijn.
We hebben toen een afspraak gemaakt voor de volgende dag 15 januari om dan de volgende laag te egaliseren. ’s Morgens moesten we helaas naar je bellen dat de legger door ziekte niet kon komen. Deze dag hebben we dus inderdaad gemist in de planning.
Gelukkig heeft hij dit de volgende dag (16 januari) wel kunnen doen ondanks dat hij nog niet helemaal fit was en heeft hij de 2e egaline laag aangebracht. Hij heeft toen kunnen constateren dat een 3e laag egaline niet nodig bleek waardoor je kosten kon besparen en de derde laag niet hoefde te betalen.
Het leggen van de vloer is met jou afgesproken op vrijdag 7 februari. De legger is toen zoals afgesproken op deze dag en tijd begonnen. Dit is allemaal volgens plan verlopen alleen constateerde de legger met de plinten het volgende. Niet alleen de ondergrond was zeer oneffen, dit was ook van toepassing op de muren. De legger heeft in overleg met jou laten zien hoe hij de plinten kon plaatsen. Je had gekozen voor systeemplinten. De achterlat wordt vastgekit aan de wand en de plint vastgehaakt aan de achterlat. Wanneer de legger ze op de gewone standaard manier zou bevestigen zouden er wat kieren zichtbaar worden tussen de plint en de ondergrond. In overleg met jou is ervoor gekozen om de plinten met kleine spijkertjes vast te maken zodat de plinten dichter bij de ondergrond bevestigd konden worden. Omdat dit niet mogelijk is wanneer de achterlat net gekit is en deze eerst moet drogen, is in overleg met jou besloten dat dit later zou gebeuren. De legger is hiervoor speciaal een dag teruggekomen. Dit is dus weer niet omdat we niet de planning konden of wilden halen maar omdat we voor het beste resultaat wilden gaan!
Deze afspraak voor het plaatsen van de plinten was gelijk gepland op de maandag erna. Het klopt dat de legger toen niet op de afgesproken tijd is aangekomen. Zijn klus die ervoor stond liep uit en door file was hij uiteindelijk behoorlijk later zoals telefonisch aangegeven. We kunnen ons voorstellen dat dit heel vervelend is. Helemaal wanneer je er speciaal rekening mee houd en er tijd voor vrijmaakt.
Uiteraard zijn we blij om te lezen dat de vloer mooi is daar doen zowel wij als onze leggers onze uiterste best voor. We willen je dan ook veel woonplezier toewensen met je nieuwe vloer!
Vr.gr. Jan en Corine Breunissen en Team Cavallo Floors

Score voor Cavallo Floors: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: