Tom

In september een visgraatvloer uitgezocht bij Cavallo. De order werd meteen getekend en de afspraken rondom het leggen waren snel gemaakt. Op maandag begon de legger met het egaliseren van de vloer. Op dinsdagochtend werd de vloer gebracht. Woensdagochtend om 8:00 begon de legger en die gaf ons het vervelende nieuws dat hij niet had gerekend op het leggen van een band rond de visgraatvloer en dat hij dit pas 2 weken later zou kunnen afmaken. Aangezien we daar geen mogelijkheden voor hadden, hebben we akkoord gegeven op het leggen zonder band, zodat de legger het in één dag kon realiseren.
Cavallo Floors is hier van op de hoogte gebracht en die gaf aan het vervelend te vinden, maar dat dit destijds een actie was en dat dit geen consequenties heeft voor het bedrag wat al reeds betaald is. Okay, dit is niet zo zeer terug te vinden op de order, maar prima, einde discussie.

Eind van de ochtend werden we gebeld dat de legger is gestopt met leggen, aangezien het te koud zou zijn om te leggen en dat hij het morgen verder af gaat maken. De temperatuur in ons huis zou niet in orde zijn. Vervelend voor ons, de legger en andere ingeplande klanten.

De volgende dag is de legger weer begonnen en die gaf aan dat de temperatuur in het huis akkoord was, maar dat de vloer veels te laat is gebracht en dat deze minimaal 48 uur in onze woning had moeten liggen. Dit was zeker niet het geval. Jammer, want van een bedrijf die zoveel vloeren levert mag je verwachten dat ze dit zelf ook weten.

De legger heeft een prachtig eindresultaat geleverd, maar helaas vinden we de afwikkeling van zaken van Cavallo niet zo zeer klantgericht dan dat alle beoordelingen doet denken.
De beoordeling is voor de vloer en het vakmanschap van de legger, want deze is top.

Kwaliteit van de vakmanschap van de legger

Score voor Cavallo Floors: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: