Tevredenheid over product
Bezorging

Michelle

Begin Mei meubel besteld. Dit ging 8-10 weken duren, na 16 weken nog altijd niets van informatie gehad, dus heb ik contact via mail opgenomen. Na 3 weken verder te zijn en nog altijd geen contact te hebben terug gehad, heb ik gebeld. 2 verschillende mensen aan de telefoon gehad, allebei even onvriendelijk. "Ja, er zit vertraging op want we hebben geen GRATIS stagairs meer van de houtbewerkingschool door Corona." Excuseer? Kwaliteitsvolle meubels die niet op tijd kunnen gemaakt worden omdat je geen gratis stagiairs hebt? Dat is nog altijd geen excuus, en al helemaal niet voor de onbereidwilligheid van contact op te nemen met excuses voor de vertraging. In tegenstelling daarvan ronduit boertig te zijn aan de telefoon. Binnen een week zo de kast er plots zijn. We zijn nu 10 dagen verder en ik wacht nog steeds. Als ik geen voorschot had betaald, was ik al lang ergens anders. Neen, als je ergens professioneel behandeld wilt worden en je meubels effectief ooit wilt ontvangen, dan zou ik ergens anders gaan.

Communicatie
Professionaliteit
Contact opnemen bij vertraging
Effectief rekenen op werkmannen ipv stagiairs of dit duidelijk op de website vermelden.

Score voor Castor Interieur: 0.5/5
Zou u Castor aanbevelen? Nee