Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart
Ik ben tevreden over de informatie die de uitvaartverzorger mij bood
Ik ben tevreden over de rouwbrieven
Ik ben tevreden over het assortiment van producten welke mij zijn aangeboden

Familie de Kruijf

Mijn tante stapte over op vrije energie op een manier waarop we vooral vreugde ervaarden. Met vier dierbaren rond haar bed zagen we hoe zij uit haar lichaam vertrok terwijl haar hand werd vastgehouden. We wisten dat zij stervende was, en haar sterven voelde als een soort geboorte. En dan komt het moment wie gaat onze uitvaaronderneemster worden. Intuïtief zocht ik naar een vrouw in de buurt uit mijn tantes leefomgeving. De zus van mijn tante stemde hiermee in, Carla haar naam was haar niet onbekend. En daar begon onze ervaring met Carla van der Burg. Zij luisterde en gaf ruimte voor onze verhalen en sloot daardoor goed aan bij de wensen die door mijn tante waren opgesteld. Carla was aanwezig op de juiste momenten. Tijdens de uitvaart was zij in staat om precies aan te voelen wat haar rol was. Aanwezig en op de achtergrond op het moment dat we met elkaar intieme verhalen over het leven van mijn tante deelden. Afgestemd, betrokken, vakkundig, intuïtief, aandachtig, duidelijk, vriendelijk zijn woorden die bij de begeleiding passen die Carla ons bood. Wij zijn Carla dankbaar voor haar zorg en deskundigheid in een voor ons dankbare en ook intense periode.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Zo mooi dat er ook na de uitvaart nog even contact was om na te praten.

Score voor Carla van der Burg Uitvaartverzorging: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja