Carglass

Marjanne Steenbekkers

Perfecte service

Uw ervaring

De heren van Carglass Oss hebben ons super geholpen met het vervangen van de vooruit van onze auto! Vriendelijk personeel en denken mee ;-)

F. v. d. Berg

Zeer slechte ervaring

Uw ervaring

De auto in Bergen op Zoom naar de Carglass gebracht. Auto was in prima staat en had net in de garage een onderhoudsbeurt gehad. Na een half uur werd in gebeld door Carglass dat er problemen met de... De auto in Bergen op Zoom naar de Carglass gebracht. Auto was in prima staat en had net in de garage een onderhoudsbeurt gehad. Na een half uur werd in gebeld door Carglass dat er problemen met de voorcamera van mijn auto waren en dat ze de ruit niet konden vervangen. Ik ging mijn auto ophalen en heel mijn dashboard werkte niet meer en alle lichtjes branden. Hun advies: ga naar de dealer want dit probleem komt vaak voor. Mijn merkdealer gaf aan dat ze dit nog nooit hadden gezien. Alles laten herstellen bij de dealer en de factuur betaald.
Terug naar Carglass, maar ze vonden dat ze niets verkeerds hadden gedaan. Over vergoeding van de gemaakte kosten kon dan ook niet worden gepraat. Ze bleven bij het standpunt dat mijn auto niet goed was toen hij binnen kwam. Mijn advies: denk eerst na voordat je naar Carglass gaat.

Paula Hoebe

Topservice!

Uw ervaring

Robert mulder heeft m’n ruit gemaakt en meteen de auto stof gezogen en de ramen schoon, wat fijn!!!! Dank je wel daarvoor!

Mommersteeg

WAARDELOOS

Uw ervaring

AFSPRAAK GEMAAKT, VRIJ GENOMEN VOOR DEZE AFSPRAAK WORDT EENVOUDIG GECANCELD ALS JE DAAR BENT

Paauw

Goed werk geleverd.

Uw ervaring

Goed werk geleverd, na 2 uurtjes weer als nieuw. Niets van de ruit vervanging te zien. 😀

Sander Emmerink

Oplichters bij Carglass Rotterdam

Uw ervaring

35 euro, dan kijken ze naar je auto voor 30 seconden.
Als je het dan daar laat maken krijg je het terug.

350 euro voorruit eruit halen en er weer in zetten wegens lekkage.
Maar...
35 euro, dan kijken ze naar je auto voor 30 seconden.
Als je het dan daar laat maken krijg je het terug.

350 euro voorruit eruit halen en er weer in zetten wegens lekkage.
Maar met groot risico dat het raam breekt en dan kost het 900 euro.

Ik maanden wachten omdat ik even de centen niet heb. (Radio/navigatie nu ook kapot)
Ik naar Autotaalglas, ik werd na 15 minuten geholpen, 100 euro. Raam erin en eruit halen zonder breken.
Gelijk mij VIN nummer weggewerkt en toen het raam eruit was hebben ze een schade die daarachter zat netjes behandeld.
10 euro fooi gegeven aan de mannen daar. Zo blij was ik met ze.

En als ik terugdenk aan Carglass word ik boos
Carglass was dus 350% duurder als Autotaalglas, oordeel over de rest zelf.

Boele Fire Protection

Voorruit vervangen Polestar

Uw ervaring

zeer slecht, onvriendelijke behandeling in vestiging Ede, geen benul van planning! Geen transparante communicatie.

Ronald

Voorruit Vervangen Perfect

Uw ervaring

Carglass Dordrecht Voorruit Vervangen Perfect (net als Origineel Oude voorruit getint glas) (levenslang garantie) Auto en Ruiten Schoongemaakt, Bosch Ruitenwissers Voor (2x) en Achter (1x) geplaatst... Carglass Dordrecht Voorruit Vervangen Perfect (net als Origineel Oude voorruit getint glas) (levenslang garantie) Auto en Ruiten Schoongemaakt, Bosch Ruitenwissers Voor (2x) en Achter (1x) geplaatst , Goede Prijs Kwaliteit Verhouding

geel

Snipperdag voor niets

Uw ervaring

afspraak gemaakt voor het vervangen van een panorama dak, bellen ze een dag van te voren af dat ze geen monteur beschikbaar hebben. snipperdag voor niets en geen nieuwe ruit

E.

Carglass Oss

Uw ervaring

Goed geholpen bij Carglass Oss.
Vriendelijk personeel