Carglass

Stefan Hofland

Reparatie sterretje voorruit te grote van een euro munt.

Uw ervaring

Jammer dat het sterretje nog heel goed zichtbaar is. Buiten het feit dat hij gevuld is ziet het er nog precies hetzelfde uit als voorheen. Dit terwijl Carglass op de reclame's van TV laat zien dat het sterretje zo goed als verdwijnt.

Reactie Carglass:

Goedendag Stefan,
Inderdaad jammer als de reparatie nog net zo zichtbaar is. Het primaire doel van een reparatie is om de ruit zijn originele sterkte weer terug te geven. Het secundaire doel is de ruit voor het oog weer schadevrij te maken.
Helaas is het laatste niet altijd mogelijk. Dit is afhankelijk van een aantal factoren waaronder de locatie van de steenslag ten opzichte van de ruit, de hoek van inslag, vocht in de ruitschade en wanneer de ruitschade heeft plaatsgevonden.
U mag er op vertrouwen dat de volledige sterkte weer bereikt is, dat is het doel van de reparatie.
Mocht de zichtbaarheid uw blikveld in de bestuurderszone zodanig hinderen, bieden wij u garantie op deze reparatie.
De garantie houdt in dat bij een eventuele ruitvervanging bij Carglass® de kosten voor de reparatie worden gecrediteerd op de ruitvervanging.
Als u besluit de ruit te laten vervangen, wil ik u erop wijzen dat u rekening dient te houden met uw polis afspraken. Het kan zijn dat er een eigen risico van toepassing is op een vervanging van de ruit. Dit kunt u terugvinden in uw polisvoorwaarden of navragen bij uw verzekeringsmaatschappij.
Voor een eventuele afspraak voor ruitvervanging, kunt u contact opnemen met ons servicenummer 088-0406406.
Miranda
Customer Service

Score voor Carglass: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: