Carglass

Vincent van Rooij

Moeilijk aan de telefoon, chaos interne communicatie, komt afspraken lastig na en het duurt allemaal erg lang. Wel hele vriendelijke monteur (specialist) die zorgvuldig en doordacht te werk ging.

Uw ervaring

Tof dat er een specialist is die zijn tijd ervoor neemt. Echter is het intern (hoofdkantoor waarschijnlijk) blijkbaar een chaos. Het heeft lang geduurd, veel tijd gekost maar uiteindelijk had ik mijn afspraak.
De monteur was vriendelijk en vakkundig. Wat mij echter tegenviel: leunen tegen de auto (niet eens een schort om ofzo), werken met blote handen (overal handafdrukken), geen gebruik van professionele microvezeldoeken, ruitenreiniger op ammonia basis (lekker voor de rubbers), per ongeluk tegen de zijspiegel botsen en trimlijsten met blote hand vastslaan.
Je zou eigenlijk verwachten dat als je 3 maanden moet wachten op een specialist, dat deze met witte handschoentjes werkt. Dat was helaas dus niet zo. Hij heeft verder wel zijn werk goed en zorgvuldig uitgevoerd. Het resultaat was: even wassen, ruit reinigen en een paar plekjes opnieuw polijsten en toen zag je er niks meer van.

Reactie Carglass:

Hallo Vincent,
Ik heb geïnformeerd wat de oorzaak van de vertraging in afspraak is. Ik begrijp van mijn collega's dat je een hele bijzondere auto hebt waarvoor je een specifieke monteur wilde hebben. Daarbij moest het op een zaterdag gepland worden en waren er wat andere voorbereidende actie nodig om alles goed te laten verlopen.
Dit alles maakt dat er wat tijd overheen ging.
De kleding van onze monteurs is specifiek ontworpen voor het werk dat ze doen. Er zitten geen scherpe ritsen of knopen aan dus het dragen van een schort is niet nodig.
Over het dragen van de handschoen kan ik kort zijn, je hebt gelijk. De monteur had daar handschoenen aan moeten hebben. Ik ga het aan hem doorgeven als verbeterpunt.
In plaats van microvezeldoeken gebruiken onze monteurs papier om de ramen te poetsen.
Ik heb intern vragen gesteld over de reiniger en deze reiniger is specifiek ontwikkeld voor de automotive industrie en wordt door Carglass in bijna heel Europa gebruikt. Er zijn geen klachten bekend van schade aan sierlijsten of rubbers.
Ik stuur je verbeterpunten graag door aan de betreffende monteur zodat je de volgende keer helemaal tevreden gaat zijn.😉
Marianne
Customer Service Carglass

Score voor Carglass: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: