Carglass

marian

Reclame triggert negatieve ervaring

Uw ervaring

Elke keer de reclame over de goede snelle service irriteert me vreselijk. 1 ervaring en die was heel negatief. Jaren geleden had ik een renault kangoo, Scheur in het raam en gebeld. Ruit kon op mijn werkplek gerepareerd worden na 2 weken, als ik eerder wilde, over 5 dagen moest ik van alphen naar rotterdam rijden. Daar aangekomen bleek geen ruit beschikbaar...
Boos vertrokken en via de renault dealer binnen 2 dagen alsnog een ruit gekregen. Al wel jaren terug, maar die reclame triggert dat ik steeds denk ja ja geweldig

Reactie Carglass:

Hallo Marian,
Inhoudelijk kan ik niet op je klacht ingaan omdat ik geen gegevens kan inzien na zo'n lange tijd.
Ik kan je wel zeggen dat ook Carglass® niet onfeilbaar is en dat er soms dingen tegen zitten waardoor we onze geweldige service niet kunnen waarmaken.
Dat vinden wij heel vervelend voor jou, als klant, maar ook voor onszelf.
Iedereen binnen dit fantastische bedrijf doet iedere dag weer zijn uiterste best om de klant enthousiast te krijgen en te zorgen dat je zo snel mogelijk weer veilig op weg kunt. Ik bied je namens Carglass® onze oprechte excuses aan dat het bij jou helaas niet gelukt is.
Ik hoop echt dat je voortaan een iets beter gevoel hebt bij onze reclame.Als je naar onze reviewscore kijkt zou je overtuigd moeten zijn dat wat jou is overkomen een incident is geweest.
Mocht je mij hier persoonlijk nog over willen spreken stuur dan een mailtje met je telefoonnummer naar customerservice@carglass.nl en ik bel je.
Marianne
Customer Service Carglass

Score voor Carglass: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: