Carglass

G

Afspraak maken is dramatisch

Uw ervaring

Het personeel wat de afspraken inplant is niet voldoende vakbekwaam betreft de werkzaamheden. Zelf had ik een afspraak ingepland om 16:00 uur. De dag voor de afspraak kreeg ik 20:00 uur via een mail te weten dat de afspraak ineens verplaatst was naar 13:00 uur. De reden hiervoor was dat een dergelijk reparatie 2,5 uur in beslag nam. Aangezien ik zelf moet werken kan ik niet last minut zomaar vrij nemen. Om deze reden heb ik de afspraak moeten afzeggen. Ik vind het zeer frapant dat je 16 uur voor de afspraak via een e-mail er achter moet komen dat de afspraak is verplaatst. Als zij een fout maken oké, maar neem dan telefonisch contact op, dan kon ik zelf gelijk melden dat de afspraak niet door kon gaan. Nu moest ik zelf de afspraak afzeggen en een nieuwe afspraak inplannen.

Reactie Carglass:

Goedendag meneer Huitema,
Bij het inplannen van uw afspraak was er geen rekening gehouden met het feit dat u een camera achter de voorruit heeft die, na een vervanging, opnieuw gekalibreerd moet worden. Dat kost extra tijd.
Normaal gesproken wordt u dan netjes gebeld en wordt er, in overleg met u, een nieuwe afspraak gemaakt.
Dit is helaas bij u mis gegaan.
Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en u onze oprechte excuses hiervoor aangeboden.
U gaf aan dat alles inmiddels goed opgelost was. Fijn om te horen.
Marianne
Customer Service Carglass

Score voor Carglass: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: