Carglass

Arien

Van sterretje naar scheur, onprofessioneel handelen Carglass

Uw ervaring

Door een steentje tegen de ruit een barst in de autoruit. Contact opgenomen met Carglass over wat nu de beste oplossing was. Nog een klein sterretje dus werd mij zeer aangeraden om deze te laten maken. Wordt gewoon gevuld en de kosten zouden rond de €80,- bedragen. Later nog een keer gebeld voor definitief een afspraak te maken. Naar de garage voor het repareren van de ster, wordt er mij een paar minuten voordat de ruit wordt gemaakt nog even snel verteld dat het sterretje wel kan doorscheuren. Totaal niet verwacht, omdat dit nergens van tevoren gezegd is via de telefoon of te lezen valt op de website. Ook op de site waar je kan zien hoeveel het kost om te laten maken wordt dit nergens aangegeven. Maar dan sta je daar, vrijgenomen van je werk en de afspraak ingepland, dus zie geen mogelijkheid meer om de afspraak te annuleren. Gelukkig wordt er nog even benadrukt dat het echt zeer zelden gebeurd. En je raadt het al, ze is nog geen 5 minuten bezig en het sterretje scheurt uit. Kan wel gelijk een nieuwe afspraak maken om de ruit te laten vervangen voor €550,-. Totaal overrompeld natuurlijk wanneer ze zeggen dat je ruit voor circa €80,- wordt gemaakt. Thuis gebeld met de klantenservice en mijn klacht voorgelegd aan de klantenservice. Mevrouw begrijpt dat het een zeer vervelende kwestie is en is het ermee eens dat de kans op doorscheuren eerder aangegeven had moeten worden. Ze vindt dat er een passende oplossing moet komen, en vindt niet dat ik zomaar alleen op moet draaien voor het doorscheuren van de ruit. Opgelucht wacht ik af met wat voor oplossing Carglass komt. Krijg ik een paar dagen later een e-mail, zeer jammer dat wanneer ze je willen bereiken voor een afspraak gerust 3 keer per week kunnen bellen, maar als het om een klacht gaat onprofessioneel een e-mailtje terug sturen. Echter kwamen ze ook niet met een oplossing en komt het er op neer dat ik alles zelf kan gaan betalen. Al met al zeer jammer hoe dit gelopen is. Had verwacht van zo'n groot bedrijf dat ze meer om hun klanten zouden geven en wat meer deden voor een tevreden klant.

Reactie Carglass:

Goedendag meneer Zijderveld,
Ik begrijp uw teleurstelling.
De monteur heeft u vooraf aangegeven dat er een kans bestaat op doorscheuren van de ster tijdens de reparatie. U gaf in ons gesprek aan dat u liever die informatie bij het maken van de afspraak had gehad of via de website. Dan had u van de reparatie afgezien. Het is zeer aannemelijk dat de ster, vooral nu de nachten nog zo koud zijn, dan ook was doorgescheurd.
Het is natuurlijk extra vervelend als je WA verzekerd bent en de kosten niet kan declareren bij de verzekering.
We zijn helaas niet nader tot elkaar gekomen.
Marianne
Customer Service Carglass

Score voor Carglass: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: