Reviews

9.2 / 10
57 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Biesheuvel

2/10

5 jaar geleden een chalet gekocht. Dit jaar al een nieuwe keuken MOETEN plaatsen. Vorig jaar liet het plakwerk van sommige kastdeurtjes los, nu 1 jaar verder is al het plakwerk van de deurtjes ed los. Schande. Daarbij zijn de stopcontacten doorgelust en zit de keuken met nietjes aan elkaar. Geen schroeven maar nietjes. Hoe goedkoop wol je het hebben. Ook laten de strips aan het plafond los. Kortom een hoop geld, voor ZEER slechte kwaliteit. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen. Een grote miskoop.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Gebruik betere materialen.

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemiddag familie Biesheuvel,
Bedankt voor uw bericht. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben echter geen service/garantie aanvraag van u ontvangen. Hierdoor hebben wij geen kans gekregen om dit voor u op te lossen. De kastdeurtjes kan ik namelijk onder garantie nog laten vervangen. Wij proberen het namelijk altijd naar wens op te lossen voor onze klanten, echter moeten wij het dan wel weten.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Fietje Stekelbos


Score voor Caravancentrum Stekelbos: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw
Afgenomen dienst: