Roos

Ik bracht mijn porsche 911 bij u om de kap te repareren. Toen ik informeerde naar de voortgang verzon u een list omdat uw monteurs iets hadden vernield zodat de reparatie niet kon plaats vinden. U nam niet eens de moeite om de verwijderde onderdelen fatsoenlijk terug te bouwen. U propte alles ruw terug en brak zelf onderdelen af omdat u het dak geforceerd hebt gesloten. Het is een schande. U zei dat u de auto niet kon uitlezen en de monteur durfde de kap niet handmatig te openen. Wat n giller. Hij durfde met u en anderen monteurs de kap wel geforceerd te sluiten met schade aan meerdere onderdelen als gevolg.

Nu komt het als uw monteur de motor simpel had gevuld met hydraulische olie was de klus geklaard wat zijn jullie prutsers.

Ik ben ervan overtuigd dat dit soort bedrog nooit zonder gevolgen is en u de rekening vroeg of laat gepresenteerd krijgt. Daar kunt u op rekenen.

U bent een schande. Dus inderdaad BEDROEVEND.

Snapt u het nu wel plaatsen hoor. ?

Reactie Cabrio Care:

Beste Roos,
Bij het maken van een telefonische afspraak voor een diagnose, proberen wij zoveel info van de klant te krijgen als mogelijk. In het geval van een Porsche 996 is voor ons het onderscheid dat wij wel een hydraulisch probleem kunnen oplossen, en niet een electronisch probleem (specifiek bij de Porsche 996). De informatie tijdens het telefoongesprek was, dat de cabriokap gedeeltelijk werkte. Dat duidt op een hydraulisch probleem, en dan maken wij graag een afspraak. In uw geval bleek de cabriokap in het geheel niet te werken, zoals u zelf heeft kunnen constateren. Dan kan het probleem in de electronische aansturing liggen, en daar hebben wij bij de Porsche 996 te weinig verstand van. Als wij tijdens het telefoongesprek hadden geweten dat de cabriokap in het geheel niet werkte, hadden wij u tijdens het telefoongesprek al doorverwezen naar een ander bedrijf. Onze uitleesapparatuur is niet geschikt voor de Porsche 996, andere bedrijven hebben betere uitleesapparatuur. Wat betreft uw opmerking over het geforceerd sluiten van de cabriokap: de auto kwam bij ons met gesloten kap, en wij hebben de kap niet geopend - want de kap werkte niet als je op de bedieningsknop drukt. Wij hebben de cabriokap dus noch handmatig, noch automatisch geopend of gesloten.
Als het probleem alleen de hydraulische olie geweest zou zijn, zou de voorkant van de cabriokap wel geopend kunnen worden als op de knop gedrukt wordt. Maar dat werkte niet. Stel dat de cabriokap electronisch wel gewerkt zou hebben, en er is olie verdwenen, dan zouden wij uitgezocht hebben waar de lekkage in het hydraulisch systeem zit. De lekkage dient dan verholpen te worden, anders blijft de hydraulische olie steeds uit het systeem lopen. Alleen olie vervangen is niet een oplossing.
En natuurlijk hebben wij niets berekend aan u.

Score voor Cabrio Care: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee