Rob van Bokhoven

Slecht rembourskosten worden pas gegeven in de bevestigings mail dat is verboden in nl.
Heb order meteen geannuleerd ben benieuwd of ze nu toch gaan verzenden ben immers accoord gegaan....
Had echter mogen verwachten dat het kosten plaatje compleet zou zijn dat is verplicht.

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer Van Bokhoven,
Vervelend dat u de rembourskosten niet eerder heeft gezien, maar hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek! Dit helpt ons om het bestelproces te verbeteren.
De rembourskosten zijn te zien in ons voorwaardenoverzicht, dat u van te voren kunt inzien, en ook (verplicht) kunt inzien voordat u definitief bestelt. Zodra u aanvinkt dat u deze geaccepteerd heeft mogen wij er van uit gaan dat u alle informatie gelezen heeft. Daar zijn onze voorwaarden kort genoeg voor. Maar om nog duidelijker te zijn, gaan wij binnenkort ook een extra stap in bouwen om, voor het definitief bestellen, nog een overzichtspagina te laten zien tijdens het bestelproces.
De rembourskosten zijn absurd hoog gemaakt door PostNL, en wij overwegen om deze mogelijkheid te schrappen uit de betaalmogelijkheden.
De rembourskosten die wij betalen aan PostNL zijn: Eur 18,35 + Eur 0,77 (bij een bestelling ter grootte van uw oorspronkelijke bestelling), en dat is buiten de extra handlingskosten door de in te vullen formulieren. U ziet hier het kostenoverzicht van PostNL:
Wat kost het?
De kosten voor het versturen van een Betaalservice pakket binnen Nederland hangen af van het formaat en het gewicht van de zending. Daarnaast betaalt u één procent van het bedrag dat de ontvanger bij onze bezorger afrekent.

t/m 2 kg
5 kg
10 kg
20 kg
30 kg
NL
€ 23,20
€ 23,20
U heeft aangegeven uw bestelling te annuleren, en dat respecteren wij natuurlijk.
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Cabrio Care,
Marcel Blom

Score voor Cabrio Care: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee