BY-POS

Wat vindt u van het product?
Wat vindt u van de levering?
Wat vindt u van Online service?

Eerst uitstekend geholpen via Livechat van ByPos en op basis van het gekregen advies heb ik een bestelling geplaatst. Aangezien ik deze bestelling urgent nodig had heb ik voor UPS Express gekozen en daar extra voor betaald. Toen ik vanochtend rond 9 uur de order ging tracken zag ik op de UPS website staan dat de bestelling voor het eind van de dag geleverd zal worden. Terwijl de bestelling eigenlijk voor 12 uur bezorgd zou moeten worden. Weer gelijk via de LiveChat contact opgenomen met ByPos en er werd me verteld dat de bestelling wel degelijk tussen 11 en 12 afgeleverd zou worden. Om 12:17 weer contact opgenomen met By Pos en er werd me toen het volgende verteld: "U heeft deze vraag 3 minuten geleden ook al gesteld en er is antwoord gegeven. Mooie dag gewenst" waarna "Johan" de chat verliet.

Reactie BY-POS:

Geachte yehwang.com,
Dank voor uw feedback.
WIj hopen dat u begrijpt dat wanneer er, in een dergelijke kort tijdbestek het zelfde wordt gevraagd, het antwoord niet zal veranderen. U heeft daarnaast ook de trackinggegevens gehad om deze in de gaten te houden.
Dit neemt niet weg dat wij uw feedback waarderen en deze meenemen ter verbetering, waar nodig.
Met vriendelijke groeten,
BY-POS BV