BY-POS

Wat vindt u van het product?
Wat vindt u van de levering?
Wat vindt u van Online service?

Esthereps

Wij, Eureka, zijn de uiteindelijke klant, waar Prodeta voor ons als tussenpersoon is opgetreden. vandaar dat wij de feedback invullen.
Ik heb het als zeer storend en vervelend ervaren dat er werd gezegd dat het apparaat nergens last van heeft, terwijl wij wel printjes hebben met strepen. Dit komt mede voort uit het feit dat er geen duidelijk rapport of analyse is, waaruit blijkt dat er niets mis is. Ook wordt er niet aangedragen in een rapport wat wij eventueel anders zouden kunnen doen om het te voorkomen.

Er wordt ook niet meegedacht over wat als wij hem retour hebben ontvangen en hij weer strepen vertoont. Het antwoord (telefonisch) is dat we hem naar de fabriek kunnen sturen. Echter wordt er nu gezegd dat er niets mis mee is, dus dat zal dan ook het geval zijn. Ik snap daar de meerwaarde niet van. Ik mis dan de ondersteuning, het meedenken.

Er is getest met het printlint dat wij er in hebben laten zitten, omdat hij niet goed print. De printer is retour gestuurd zonder printlint...bijzonder. Als Prodeta dan belt, wordt er gezegd dat hij niet meegeleverd is en dat er foto's van zijn. Eigenlijk wordt er gezegd dat wij liegen. terwijl ik de machine zelf heb ingepakt en verstuurd. Juist met lint, omdat er misschien wel iets mee mis is... Als ik dan bel en zeg dat het de grootste bullshit is, wordt mij verteld dat ik netjes moet praten, omdat anders het contact wordt verbroken. Ik heb niemand ooit persoonlijk ergens op aangesproken heb alleen gezegd dat het niet waar is en ja daar ben ik ook boos over. Ik voel mij niet gehoord, zeker niet na alle telefoontjes en boven al niet geholpen. Het is een dure printer en ik had meer van de service en de terugkoppeling verwacht.

Score voor BY-POS: 2.5/5
Aangekocht product: Evolis primacy