Reviews

9.1 / 10
3862 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Herma Kok

1/10

SLECHT

Beschrijf hier uw ervaring

Doen absoluut NIETS met afspraken en klachten...

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Herma, zoals ook telefonisch en via e-mail meermaals besproken vinden wij het heel vervelend hoe het is gelopen met de levering van de partytent. Helaas zijn wij in eerste instantie vergeten je bestelling te versturen. Dit vonden we zelf ook erg vervelend en we hebben hiervoor meerdere keren onze excuses aangeboden. In overleg met je zus hebben we ervoor gekozen de tent direct alsnog te versturen. Het is heel vervelend dat vervolgens bij DPD vertraging is opgetreden in het bezorgproces. We hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen, maar omdat jullie op vakantie gingen, waren de mogelijkheden hiervoor beperkt. We hopen desalniettemin dat de tent bevalt en dat jullie er veel plezier aan zullen beleven.


Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 69
Aangekocht product: Partytent