Reviews

9.1 / 10
3775 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem
4/10

Goed product . bezorging kut

Beschrijf hier uw ervaring

bezorging helemaal kut een bedrijf dat alles bij elkaar liegt zou dit bedrijf DPD nooit gebruiken of aan bevelen

Reactie Buitenkado.nl:

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. We hebben je de afgelopen dagen enkele keren geprobeerd te bellen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Ik zie in de track and trace-gegevens dat je bestelling in eerste instantie op zaterdag aangeboden zou worden, maar dat met deze bezorging iets mis is gegaan. Waarschijnlijk heeft dit iets te maken met het feit dat het de dag van bestelling, donderdag, Hemelvaartsdag was en dus extra druk bij de bezorgdiensten. Onze excuses hiervoor. De bezorging is hierdoor doorgeschoven naar maandag. Op maandag zijn de pakketten zover ik kan zien bezorgd bij je naaste buren, op het tijdstip dat vooraf was aangegeven.
Mocht je over deze bezorging op- of aanmerkingen over hebben, dan zouden we dit graag horen zodat wij dit kunnen bespreken met DPD. Je kunt ons bereiken via contact@buitenkado.nl of 0412-450496.
We hopen dat de tent alsnog bevalt en wensen je hier veel plezier mee.


Score voor Buitenkado.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 55
Aangekocht product: easy up partytent