Rai Entertainment - Suri Rai The FoodTruck & Catering

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Ja wel OK deze keer! Heb deze keer een pro easy up genomen. Dit materiaal is van staal. de eerste dag is die gelijk kapot gegaan het pootje.(stapoot) ik was nota bene bezig de tent vast te maken en palen en hek werk. Ik weet dat de tent Max windkracht 5 kan hebben. Zover waren we nog niet maar er stond wel wind. En een tent is altijd een windvanger. Een paar goeie vlagen zorgden tijdens het vastmaken voor nog niet geen vliegpartijen. Dus erg jammer heb hem nog geen week. Volgende keer toch maar weer aluminium. Het regende keihard ook. Dus ik had toch een tandjen hoger moeten gaan om er 1 nemen met waterdichte zijkanten. Het dak is waterdicht. Ook daar heb ik nu spijt van. Maar al met met al..ik zou er zo weer een tent kopen. Snap alleen niet dat het staal zo snel ken buigen. Was de eerste keer gebruik.

Reactie Buitenkado.nl:

Wat vreemd dat er zo snel een poot kapot is gegaan! In onze ervaring kan deze tent makkelijk bij snelheden tot windkracht 6, maar vaak zelfs nog hoger, blijven staan. We krijgen hiervan ook regelmatig filmpjes en foto's van klanten. Weet je zeker dat de windsnelheden niet hoger waren? Als we bijvoorbeeld naar de weergegevens van het KNMI kijken rond de tijd dat je de tent hebt gekocht, in de omgeving van je adres, zien we dat de windsnelheden wel tot windkracht 8/9 gingen! We weten natuurlijk niet precies wanneer je de tent hebt opgezet, maar we kunnen ons voorstellen dat de windkracht misschien toch wat hoger lag. Zeker als een tent nog niet vast staat, daardoor de lucht in vliegt en dan met een klap weer op de grond terecht komt, kan het gebeuren dat een poot daarbij schade oploopt. Gelukkig is zo'n poot heel eenvoudig te vervangen, zie https://www.buitenkado.nl/easy-up-partytenten/onderdelen-pro-easy-up-tent

Score voor Buitenkado.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Pro Easy Up Tent