Ik zal er nooit meer iets kopen. Slechte service en flinke discussie over beschadigde producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Producten waren beschadigd en incompleet, toch pas na flinke discussie het beschadigde onderdeel opnieuw gestuurd. De ontbrekende onderdelen moest ik zelf erbij zoeken. Terugsturen werd eigenlijk niet gedaan. Flut service. Ik koop er nooit meer.

Reactie Buitenkado.nl:

Jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Wij hebben de situatie toch iets anders ervaren, dus bij dezen onze kant van het verhaal.
Aan de bolderkar die je hebt ontvangen zaten 2 heel kleine beschadigingen. Verder gaf je aan dat er schroeven ontbraken. Voor het bevestigen van het bewuste onderdeel worden geen schroeven gebruikt (ze staan ook niet op de montagehandleiding), dus je mist geen onderdelen. Uiteraard is het vervelend als er een beschadiging aan een nieuw product zit, dus naar aanleiding van je melding hebben we contact opgenomen en een compensatie aangeboden. Hierop gaf je aan dat je alleen akkoord zou gaan met een compensatie ter hoogte van meer dan de helft van het aankoopbedrag. Omdat het gaat om zeer geringe beschadigingen, en de bolderkar getuige bijvoorbeeld de wielen in absolute nieuwstaat verkeerd (en dus zeker geen retourexemplaar is zoals je beweerde), zijn wij hiermee niet akkoord gegaan. We hebben daarop aangegeven dat je de bolderkar ook in zijn geheel retour mocht sturen, waarop wij dan een nieuw exemplaar zouden versturen. Omdat we hiervoor een terughaalopdracht moeten aanmaken, zou dit wel 2-3 dagen kunnen duren. Hiermee wilde je zelf niet akkoord gaan, omdat dit te lang zou duren.
Uiteindelijk hebben we daarom op jouw eigen verzoek besloten om alleen 1 nieuw onderdeel te versturen. Het andere onderdeel had je naar eigen zeggen toch niet nodig en de schroeven had je zelf al geplaatst. Het onderdeel met lichte beschadiging mocht je van ons houden. Je gaf daarbij in het telefoongesprek aan dat je zeer tevreden was met de geboden oplossing.
Wij zijn dan ook erg verbaasd over deze beoordeling, en hopen met deze reactie te laten zien dat een beoordeling niet altijd het volledige verhaal vertelt. We wensen je alsnog veel plezier met de bolderkar.

Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Bolderkar