Michail Stergiou

Oneerlijke webshop met onduidelijke productbeschrijvingen. zeer slechte dienst naverkoop.

Beschrijf hier uw ervaring

Spandoek zou volgens beschrijving enkele centimeters kunnen afwijken van de opgegeven maat maar was 13cm breder, enkele centimeters zijn volgens mij 2 tot 4 cm.
Retourbeleid brengt kosten met zich mee, verzendkosten, retourkosten en eventueel waardevermindering zijn voor eigen rekening, en dat aangezien zij een verkeerd beschreven product opsturen.
Het wordt zeker door verteld.

Reactie Buitenkado.nl:

Vervelend dat het doek dat je hebt gekocht groter was dan bedoeld. Dit soort doeken worden met de hand op maat geknipt, waardoor het bij hoge uitzondering kan gebeuren dat een doek te groot uitvalt. Als het om veel overmaat gaat, is het altijd mogelijk om het doek op onze kosten om te ruilen.
In dit geval hebben we geprobeerd om uit te leggen dat een doek zonder overmaat ook veel te groot zou zijn voor de situatie waarin je het doek wilde toepassen. Niet de overmaat, maar de bestelde maat veroorzaakte in dit geval het probleem.
Zoals wij aangeven op onze website, moet je altijd rekening houden met een extra beschikbare ruimte van minimaal 10 tot 25 cm extra ruimte per bevestigingspunt. Dit betekent dat je minimaal ongeveer 3,75 meter nodig hebt om het doek goed te kunnen spannen.
Je gaf zelf aan dat je slechts 3,53 meter beschikbaar had, om het doek van 3,50 meter op te hangen. Dit is ongeacht de situatie veel te weinig om het doek op te hangen. Daarom zou het probleem niet opgelost zijn met het opsturen van een doek zonder overmaat, maar helpt alleen het bestellen van een kleinere maat. In dat geval gaat het om een 'normale' retournering, waarbij de kosten voor het retoursturen voor eigen rekening zijn. De oorspronkelijke verzendkosten krijg je als je de volledige bestelling retourneert van ons terug en waardevermindering doet zich alleen voor als je zelf (zeer) onzorgvuldig bent omgegaan met het schaduwdoek, dus daar heb je geen extra kosten aan. Helaas stond je voor deze oplossing niet open.

Score voor Buitenkado.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: driehoekig spandoek