Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, duidelijke uitleg op de website. Het schaduwdoek is zoals verwacht.

Netjes levering volgens afspraak

Marli Uninge

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en afhandeling retour. Ik had het verkeerde doek besteld. Er is een duidelijke beschrijving op de site wat je moet doen als je iets wilt retourneren. Ik heb dezelfde week het bedrag... Snelle levering en afhandeling retour. Ik had het verkeerde doek besteld. Er is een duidelijke beschrijving op de site wat je moet doen als je iets wilt retourneren. Ik heb dezelfde week het bedrag nog ⏪ gekregen Top👍🏼

Ron

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Easy up tent makkelijk besteld en snel bezorgd. Kwaliteit van de tent is ook dik in orde.

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goede service (klantenservice denkt goed mee), goed product. Erg tevreden!

Prima service en producten

Helemaal tevreden

Sabine Bos

Snelle levering en prima easy-up partytent

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben de 3x3 easy-up partytent besteld en hadden hem binnen een paar dagen binnen. De tent was heel degelijk verpakt en het opzetten is vrij simpel, zeker als je met een paar mensen bent. De... We hebben de 3x3 easy-up partytent besteld en hadden hem binnen een paar dagen binnen. De tent was heel degelijk verpakt en het opzetten is vrij simpel, zeker als je met een paar mensen bent. De zijkanten zitten met heel stevig klittenband vast en 1 zijpaneel heeft een ‘deur’ en 1 zijpaneel een groot ‘raam’. Eén klein nadeel: hele lange mensen (langer dan 185) zouden zich misschien aan het frame kunnen stoten als ze in de tent staan, omdat de tent niet heel hoog komt.

Patricia Poortier

Geweldig 👍

Ook geweldig 👍

Bernard

Prima organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte levering. Ook een prettig telefonisch contact.

Alicia Verbiesen

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden over de tenten. Ik heb inmiddels twee party tenten, één Actie en de ander een Pro Model. Beide zijn van goede kwaliteit. Daarnaast heeft Buitenkado een uitstekende service. Ze staan je... Zeer tevreden over de tenten. Ik heb inmiddels twee party tenten, één Actie en de ander een Pro Model. Beide zijn van goede kwaliteit. Daarnaast heeft Buitenkado een uitstekende service. Ze staan je vriendelijk te woord en hebben een probleem die we hadden bij één van de tenten goed opgelost. Mocht je een stevige easy up tent zoeken, dan kan ik dit bedrijf aanraden. Wij zijn erg blij met de tenten.