Goed wat betreft de website zelf

Beschrijf hier uw ervaring

Het geleverde product valt toch wat tegen. Hadden een betere kwaliteit verwacht. Dit is wel heel erg plastic voor een schaduwdoek om op te hangen. De kleur valt ook heel erg tegen, heb zand bestelt maar vind dit toch wel heel erg geel. Zag er op de site heel anders uit. Dus al met al met ik niet erg gelukkig met de aankoop.

Reactie Buitenkado.nl:

Wat jammer dat het schaduwdoek niet bevalt! Uiteraard mag je het doek altijd retour sturen, zie hiervoor de informatie over retourneren op https://www.buitenkado.nl/retourneren
Onze schaduwdoeken zijn gemaakt van HDPE, een kunststof weefsel dat bij uitstek geschikt is voor schaduwdoeken. Dit materiaal wordt bijvoorbeeld ook gebruikt in Australië, Zuid-Amerika, Zuid-Spanje etc, omdat het in hoge mate UV-straling tegenhoudt (gelijk aan factor 50 zonbescherming), maar ook schimmelwerend, windbestendig en waterdoorlatend is. Als je het doek in de doos ziet zitten, oogt het misschien wat glimmend, maar dit valt nauwelijks meer op als het doek eenmaal hangt. Bovendien zal het doek door zand, stof en regen binnen enkele dagen nog matter ogen.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de kleur. Als je deze in de doos ziet, zal de kleur doordat het doek is opgevouwen donkerder en intenser ogen. Hang je het doek vervolgens op, dan zal je zien dat de kleur veel natuurlijker oogt. Dit is ook waarom de kleur van het schaduwdoek op de website anders is dan in de doos, want wij vertonen de kleur zoals die is als je het doek uitgevouwen buiten hebt hangen. Bovendien is het, zeker bij de kleur zand beige, zo dat een doek binnen enkele weken tot maanden ook nog verkleurt naar een meer natuurlijke tint.

Score voor Buitenkado.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: schaduwdoek 3x4 meter