TR

Is helaas niet wat het lijkt. De site van Buitenbart pronkt met “Alles onder één dak” met een specialistisch aanlegteam en dat sprak ons erg aan. Stenen etc. keurig afgeleverd. Maar dan komt het aanlegteam van Buitenbart en die maakt er een puinhoop van: spleten, scheef, kuil, bult, zeer slecht knipwerk, stenen om z’n kant over de gehele oprit. Foto’s zal ik op Google reviews en oordeel zelf. Buitenbart heeft geen mening en verwijst naar de stratemaker. Alles onder één dak”, maar toch ook weer niet. Is dus niet wat het lijkt.

Reactie Buitenbart:

Geachte meneer Raateland,
Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de aanleggende partij waarmee wij samenwerken.
Er is inmiddels contact geweest tussen u en de aanleggende partij, waarbij u op eigen initiatief met de aanlegger tot een oplossing bent gekomen Maar desondanks we vinden wel dat zij u een zeer nette oplossing hebben geboden.
U heeft achteraf spijt van de overeengekomen oplossing blijkbaar, en nu probeert u d.m.v. een lelijke review uw zin door te drijven. Daar kunnen wij helaas niets mee.
We hebben wel begrepen dat we alle materialen zonder gebreken, en met volle tevredenheid bij u hebben geleverd, en wensen u desondanks dan ook veel plezier met uw nieuwe tuin!
Hartelijke groet,
Menno van Buitenbart