Carli

Waardeloos rampzalig

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website kun je aangeven leveren ochtend of middag. Hadden aangegeven vrijdag middag 10 juli en bij opmwerkingen graag laat in de middag. vrijdagochtend wordt ik gebeld 9.50u Ik kan niet niet opnemen was met onderzoeken bezig ziekenhuis. Container werd ergens op het eind van de straat geparkeerd. Heb 19 x gebeld met vervoerder neemt niet op !! gebeld met Mariella van budget container heb zelf 2 x terug moeten bellen voor een oplossing. Zaterdag moest de schuur gesloopt worden en meteen in de container geplaats worden omdat maandag ochtend bedrijf fundering kwam uitgraven en storten. die hebben we moeten cancelen. omdat pas maandagochtend 13 juli container verplaats werdt. Leidinggevende Johan heeft niets meer van zich laten horen, dat zegt al genoeg wat voor berdijf het helaas is !!!!!!! Bedrijf is geen ster waard !!!

Reactie Budgetcontainers.nl:

Ochtend of middag is een voorkeur geen garantie. Soms is het mogelijk, helaas niet altijd.
De levering van de container hebben we uitbesteed aan de firma MSB. We wachten nog op verdere details over hoe het is gegaan. Jammer dat het zo is gelopen.

Score voor Budgetcontainers.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Geslacht: Man
Afgenomen dienst: